ca o veste


de la
ymp (19:58:21 01 Noiembrie 2010)

ca o veste din poveste ca un rol nemarginit din porunca de iubire din izvorul meu grabit stau in soapte stranse-n noapte ganduri vise si cantari din adanc si pana-n vale cu acum si amaanri... de pe trupul din imagini de sub punct imaginar am laut samanta-n nasteri aruncand peste hoinari si am spus semanatorul este cel ce lasa-n el punct de sprijin de farama si din cand in cand rebel se avanta-ntr-o padure precum Dante insotit de un calator cu strune calarind un cal strunit... si asa precum mi-e spusa insotit de Infinit spun cum se arunca.............. mai lasam pe altadata... scriu acum din asta data... ca e ziua implinirii anilor facuti cu truda pentru cel ce e-n gradina-n bucuria ce asuda pentru lucru ce ramane si-i mereu netrecator cum e apa in cascada si izvorul meu de dor... fericirea-i plina-n lumea care-o stie a primi si in ochi primeste raza ... ponna latra si schimb ramura... multumesc pentru tot si din toate puterile in panzele cerului taina misterului e tot mai coapta curand voi lua intruparea aleasa-n tariile poruncii sa va iubiti precum iubesc pruncii si aici imi aduc aminte de mama trmului meu careia-i spun cum adun in marele dulap in spatele usilor niciodata inchise costreia-n orezaria crisului si pietrele rotunjite de sub frunzisul tufisului ma bucur de vestile tale-n iubirea materna si de celelalte cu locurile si oamenii lui de ieri si de azi oamenii acestia sunt locuitorii in arhipelagul din vecinatatea tarmului meu intre tarm si arhipelag acoperiri de cantec strange la un loc insulele si tarmul facand impreuna peninsula rodador tu si Batranul meu de la far tineti razele maturatoare ale farului si faceti puntile intre arhipelag si tarm cu multumiri dintr-o mie una de iubiri fratesti-sufletesti Da, Doamne, Bucuria intalnirilor rare pe aceeasi carare cu scara in sirul alternantelor valurilor care cata rar si fara oprire un val zice iar si urmatorul confirma iară azi si ieri am avut marea sarbatoare screrea s-a inspumat in cascada dar inca nu o las pe hartie sa se vada tot azi am avut intalniri vii de amphiteatru o parte mai mizantropa si-a facut rolul in teatru cei mai cunoscatori si avansati au adunat harti si proiecte pe temelia a ceea ce-si doineste numele-n
Romania