despre inca ceva

de la ymp (16:03:46 09 Noiembrie 2010)


nu-ti povestesc cum am tunsul nucul de ieri ma asteptam sa o faca voinicul dar el azi e in alergari cu polonicul unde are o bucurie care o va povesti in ziua in care nu o mai lasa in cracile Y-ului pe care l-a primit ieri in dar... apoi a fost daruita creanga din mijloc acolo unde-i era locul iar la mine a ajuns creanga din margine... in rest amestecat si adevarat...

Romanie, Romanie unde dai si unde-i vie floarea visului de tara undeva-canva-ntr-o seara cu fereastra si-o tigara o cafea si-o vorba rara de e toamna de e vara de e doar o ora blanda si-o gutuie si un ţoi si-n dichis in haine noi mai vorbim din doi in doi .............................. ... vezi ma cum facusi sa fie unde-i pace-i poezie unde-s schije si-i razboi nu-i de noi si acum mai zic un pic cum facuse un pitic sa-l invinga pe-un voinic mandru si suparacios bagacios si uracios vezi ca-i dintr-o alta spuma cu vaporul din aluna zic eu zic ziceam si ieri muta-i lumea cu mister si acum dau un raspuns pentru labirintul bilei barca mea crestase kilei pe meridian de joi lunea-n care am tuns nucul din lemnul nucului precum din lemnul crucii vor canta muguri acolo unde-i credinta ............................ evident de ieri m-am lasat de fumat kent la toate intrebarile raspunsul este la tine mi-ar placea sa vad ca faci pasi spre raspunsuri cerceteaza si vindeca neputintele tale aici e punctul de sprijin eu nu pot raspunde acolo unde e locul tau sa o faci stiu eu daca tu ai fost cand eu am vorbit prima oara despre "bila"? stiu eu ce este pentru tine "bila" stiu eu "ce face bila ta" stiu eu daca tu stii "celcarezice" ce spune despre bila? si multe altele rostogolite toate pe "un fel de scara" intr-un fel de labirint ceea ce este potrivit "cautarii din cunoastere" din ecou din fus orar chiar sub osia de car gand hoinar dintr-un ecou cum ziceam mai ieri de-un ou geamanul lui cel dogmatec Românie, Românie unde dai si unde-i vie ce mult imi placu Badie ai prins-« O » din zbor s-« O » duci cu bucurie in alt vis… de colivie a libertatii pe vecie………………………….. unde dai si unde-i vie asa-i sa fie…