de la pana la

de la ymp (08:38:42 24 Octombrie 2010)

asa a aparut adela. fixasem doua puncte-n spatiu intre care urma sa calculez integrala curbilinie. si cum de la inceput, ca sa fie cat mai libera miscarea si cat mai acordate corzile pianului am spus ca integrala sa nu depinda de drum. tu, sloterius si geamanul meu, zelkanu, si tu Igitur, toti stiti ca o astfel de chestie exista si functia de sub integrala trebuie sa fie o "diferentiala totala exacta" si chestia asta-i data de conditiile Coauchy_Riemann intre derivatele lor partiale si atunci uite ca s-au cusut niste panglici si niste intamplari si dintr-o mie de zari s-a facut iarasi dunga albastra si eu am deschis ca si atunci acum aceeasi fereastra... fereastra spre farul genovez cu ancora acolo pe terasa la herimon si am apasat pe buton... evident ca a raspuns ea... despre care nu voi vorbi ca-i fugita dintr-un film ale carui filmari s-au oprit si asta nu din motive financiare ci din simpla chestie ca ea.......... aici las loc liber de intamplare mare... dar nu-n cat de mare e ci cat de importanta in economia generala a povestii care personal am abandonat-o dar filmul merge inainte... cum arata aceste functii? gasesti tu destule ti-am spus cum arata si mai ales ce proprietati au ca efect sunt cele care-ti fac fac intotdeauna bine calda in fire blanda-n povestire frumoasa si cuminte si devreme-n domeniul de acasa cu elan de bucurie indiferent cate singularitati le apasa mereu cu castig de cauza prin viata in biruinta impotriva celor pacalitoare prin innoire prin botezul lacrimilor spre victoria trecerii peste momentele mai putin prielnice... biruinta ca rodul asteptarilor noastre... si ce sa spun eu mai mult decat ca-n gradina lacrimilor sunt toate florile bucuriei si-n gradina bucuriei sunt toate puntile si intre aceste punti am si eu rolul meu...